About Me

My photo
HANI IRYANI.A GIRL LIKE NO OTHER.

Thursday, January 7, 2010

today friday!

bgun pukul 11.30 pagi... terus me text my friends and mum... today the plans is to jumpa tuan rumah and sign contract rumah...then will pasang streamix di rumag coz its gonna be more murah bha.. sik tahan mok bayar rm100 permonth.. anyway, im expecting the peti ais to come today.. and me will beli kuali and some other perkakas dapur so that we can masak di rumah and definitely berjimat ...hmm!!

anyway, mr Haris, my tort lect padah he terkejut me repeat the paper coz i was always asking him questions and participate in class bha... p me padah ngan nya me sik kesah coz me suka tort pun subject aie.. me anggap that is cabaran and purely just smth to tambah my ilmu jak la.. coz me malas nak cry over it ...for subject MLS,me hope its gona be ok la... my lect padah nya hate that subject juak aie.. ahahha..lol!pray jak for me that i can get tru things la owhh.. thanks dear friends...
ok la.. me rasa me nak bekemas jap. nak mandik indah lok.. got things to uruskan today.. im sorry if me sik reply msg or sik terangkat call kay?
probably me tgh mandik, or berbeli barang... or me sik dgr phone berdering dalam handbag kayh?
salamss....

0 comments: